ח"כ גפני פתח את שנת הלימודים בגני אגודת ישראל

אני מלווה מוסדות חינוך רבים ברחבי הארץ שמתפתחים מאוד, אבל דווקא כאן בשדרות זה מחמם את הלב לראות שבעיר כזאת מתעצם כבוד שמים ומתפתחים מוסדות החינוך
איתי גדסי 1 Comment on ח"כ גפני פתח את שנת הלימודים בגני אגודת ישראל

עם פתיחת שנת הלימודים תשע"ז ח"כ גפני סייר ב"רשת הגנים של אגודת ישראל" בשדרות ובראשון לציון והתרשם מהתפתחות הרשת והגידול בתלמידים ● גן חדש נחנך בשדרות

אני מלווה מוסדות חינוך רבים ברחבי הארץ שמתפתחים מאוד, אבל דווקא כאן בשדרות זה מחמם את הלב לראות שבעיר כזאת מתעצם כבוד שמים ומתפתחים מוסדות החינוך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

לרגל פתיחת שנת הלימודים תשע"ז, הגיע הבוקר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לסיור במוסדות "רשת הגנים של אגודת ישראל" בראשון לציון ובשדרות, והתרשם מהתפתחות הרשת והגידול בתלמידים. לסיור התלוו מנהל המחלקה המוניציפאלית של "דגל התורה" מנחם שפירא, ישראל גולומב – מנכ"ל רשת הגנים, דוד רוזנברג – משנה למנכ"ל רשת הגנים ושלמה פולק  – עוזרו של ח"כ הרב גפני.

יו"ר דגל התורה ח"כ גפני ביקר במוסדות החינוך התורניים בראשון לציון, בסיור התרשם מגני הילדים של "רשת הגנים" אשר שופצו לאחרונה על ידי עיריית ראשון לציון ובסיועו של ראש העירייה דב צור אשר עומד לימין מוסדות החינוך בכל ימות השנה.

שנת הלימודים במוסדות החינוך התורניים בעיר נפתחה כסדרה, הודות לפעילות נציגי "דגל התורה" בראשון לציון. בתי הספר החברים בפורום מנהלי המוסדות התורניים נהנו השנה מציוד חדיש ומיוחד לכיתות הלימוד, במקביל בבתי הספר חלה עליה מרשימה במספר התלמידים וכיתות הלימוד.

הרב גולומב שיבח את ראש עיריית ראשון לציון דב צור הדואג ומתקצב את כל ילדי ראשל"צ ללא יוצא מהכלל ובאופן מכובד. כן ציין לטובה את מנהלת המוכר שאינו רשמי בעירייה, הגב' כוכי חיים.

הרב רוזנברג סיכם את הסיור ואמר כי שיתוף הפעולה של רשת הגנים עם נציגי הציבור מהווים ומשיגים הצלחה לטובת הילדים. בסיור השתתפו, מלבד אותם שהוזכרו לעיל, גם נציגי "דגל התורה" בראשון לציון הרב שרגא אלפר והרב יהודה מנדלוביץ' וכן מנהלי מחלקות בעיריית ראשון לציון. במהלך הביקור התכבד הרב גפני בקביעת המזוזה בגני הילדים המשופצים אשר נבנו על ידי משפחת שפירא האדיבה.

גפני מנחם שפירא גולומב (2)

גן חדש נחנך בשדרות

"רשת הגנים" חנכה גן חדש בעיר שדרות, לאחר שבשנים האחרונות לא היה גן ילדים של רשת הגנים בעיר. הגן נחנך סמוך לבית הספר "יסודי התורה" הנמצא בתנופת התפתחות הודות פעילותה של המנהלת הגב' עליזה אלגברי. בחודשים האחרונים עמלו צוות רשמים לרישום ילדים לגן. הרב יחזקאל שרייבר – מנהל דרום של "רשת הגנים" עמל יחד עם המנהלת להשגת המבנה השיפוץ מעיריית שדרות. נציג "דגל התורה" בעיר הרב הרצל שאובי, סייע, תמך ועמל על השגת האישורים והקשר מול העירייה.

בביקור הפמליה בשדרות, הודה מנכ"ל "רשת הגנים" הרב ישראל גולומב לראש עיריית שדרות אלון דוידי על שיפוץ והתאמת המבנה לגן ילדים, וציין את הבטחתו של ראש העירייה להמשיך לעמוד לימין גני הילדים ובית הספר. הרב גולומב עמד עוד בדבריו על הזכות והציפיה שיש לגדולי ישראל מ"רשת הגנים" לפתיחת גני ילדים בערי השדה. כן שיבח את המשנה למנכ"ל הרב דוד רוזנברג על עשייתו הברוכה בפתיחת שנת הלימודים המוצלחת ברחבי הארץ בכלל ובשדרות בפרט, וכן לרכז "רשת הגנים" בדרום, הרב שרייבר, ולמנהלת בית הספר הגב' אלגרבלי, על השקעה ומסירות לטובת ילדי שדרות.

הרב גפני אמר: "אני מלווה מוסדות חינוך רבים ברחבי הארץ שמתפתחים מאוד, אבל דווקא כאן בשדרות זה מחמם את הלב לראות שבעיר כזאת מתעצם כבוד שמים ומתפתחים מוסדות החינוך". בדבריו הודה לראש העירייה על עמידתו לימין רשת הגנים ומוסדות החינוך.

הרב מנחם שפירא: "כשרואים את ההתפתחות המיוחדת והצמיחה הגדולה של הקירוב רחוקים והתפתחות מוסדות החינוך החרדיים בפריפריה הנעשה על ידי המפעלים הגדולים, רשת הגנים, החינוך העצמאי, נתיבות משה ושובו. המשימה שלנו כנציגי ציבור זה להרבות כבוד שמים שכל ילד יהודי יגיד שמע ישראל וזה משפיע על כל הסביבה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    "לפתוח את שנת הלימודים" זה להתמודד עם תקצוב של 60% בגנים במקום 90% לפי התקנות
    ועם ביקורת של משרד הכלכלה של כחלון שירש את גזירות בנט עם בדיקות וחקירות האגף להגברת אכיפה
    של משרד הכלכלה המתלבש בפשיטות דווקא על מוסדות חרדיים המטיל סנקציות מפלצתיות, רק בגלל
    שאינם יכולים לעמוד בדרישות בשל תקציב שבנט בכובעו החדש מונע מהם
    יתכבד הרב גפני ויזום דיון בוועדת כלכלה אליה יזומנו כחלון ובנט ושיסבירו
    אחת ולתמיד, אם מתערבים באופן ההתנהלות הכזפית משמע האחריות על משרד החינוך והסנקציות צריכות להיות מופעלות
    כנגד פקידי בנט, ואם לא אז שכחלון יורה לפקידיו לרדת מהמוסדות החרדים
    הגיעו כבר מים עד נפש!!!!!!!!!!!!!!